وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی حکم پرستو احمدی و همراهانش صادر شد سه متهمِ ۱۹ هزار مرگ/ چرا سالانه ۲۰ هزار ایرانی جان می‌بازند؟ آتش‌سوزی در گرمسار؛ دو نفر مصدوم شدند پیش‌بینی افزایش دما در تهران به ۳۹ درجه سانتیگراد نرخ دیه سال ۱۴۰۵ اعلام شد ضربه پلیس به شبکه قاچاق مواد خوراکی و تجهیزات پزشکی در پایتخت آماده‌سازی اتوبوس‌های دوکابین جدید در تهران آینده کنترل هوشمند ترافیک چگونه است؟ سرکرده اوباش در قیطریه زمین‌گیر شد این ۲ استان مراقب گرمای بی‌سابقه باشند/ هواشناسی هشدار داد/ در کدام استان‌ها بارش‌های تابستانی در راه است؟ تابستان سوزان در راه ایران؛ دما در این مناطق تا ۲ درجه بالاتر از حد نرمال پشت پرده بحران آب تهران/ چرا پایتخت با کمبود آب دست‌وپنجه نرم می‌کند؟

کدام دانش‌آموزان می‌توانند "جهش تحصیلی" کنند؟

کدام دانش‌آموزان می‌توانند دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی در دوره ابتدایی تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای ثبت درخواست فرصت دارند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۴۹۹

به گزارش راهبرد معاصر، ثبت‌نام دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی تا 31 خرداد 1403 ادامه دارد، متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

 

جهش تحصیلی در دوره ابتدایی انجام می‌شود و جهش از پایه‌های دوم به چهارم، سوم به پنجم وچهارم به ششم امکان‌پذیر است.

 

خانواده‌هایی که فکر می‌کنند فرزندشان دارای استعداد و توانایی است می‌توانند موضوع جهش تحصیلی را با مدیر مدرسه مطرح کنند.

 

جهش تحصیلی فقط یک‌بار امکان‌پذیر است و جهش برای بار دوم مشروط به رای کمیسیون (منطقه آموزش و پرورش) و سایر مقررات است.

 

شرایط دانش‌آموزان برای جهش تحصیلی بدین شرح است:

 

قبول‌شدگان ساعی و برجسته پایه‌های دوم، سوم و چهارم ابتدایی با رعایت شرایط ذیل و تقاضای کتبی ولی خود می‌توانند مطابق ماده 6 در ارزشیابی شهریورماه پایه بالاتر شرکت کرده و در صورت کسب سطح پیشرفت «خیلی خوب» در تمام دروس به صورت جهشی به آن پایه ارتقا یابند.

 

دانش‌آموزان باید از تمام دروس آن پایه و پایه‌های قبل، سطح پیشرفت «خیلی خوب» را کسب کرده باشند.

 

آموزش و پرورش استثنایی صلاحیت هوشی و روانی دانش‌آموز را به این منظور تأیید کند.

 

دانش‌آموزان از ارزشیابی دروس تربیت‌بدنی و وضعیت تربیتی معاف هستند.

 

استفاده از جهش تحصیلی صرفا یک‌بار در طول دوره ابتدایی و برای یک پایه مجاز است./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار